Przejdź do głównej treści strony
UJ
Serwis kompetencji międzykulturowych
Uniwersytetu Jagiellońskiego
logowanie
english
Kompetencje
Aktualności
Cele
Projekty naukowe
Nauczanie projektowe
Nauczanie modułowe
Metoda ścieżki
Metoda symulacji
Regionalna czy transregionalna edukacja kulturalna
Pedagogiczny dramat terapeutyczny jako metoda nauczania kompetencji międzykulturowych
Metoda gry miejskiej
Projekty dydaktyczne
Uniwersytecka klasa kompetencji
Miejsce pamięci - Dachau
Warsztaty
E-voting a partycypacja wyborcza
Pozytywne Miejsca Pamięci Europejskiej
Zdzisław Krudzielski jako architekt industrialnej i społecznej rzeczywistości jaworzańskiej
Kraków mniejszości etnicznych i narodowych. Gra miejska
Kompetentni Uczniowie
Odkrywcy dziedzictwa lokalnego
Miasto dla młodzieży
projekty studenckie i uczniowskie
History begins in the Family: Dialogue of Generations
Publikacje
Publikacje online
Spis naszych publikacji
Scenariusze
Partnerzy
Kontakt
Aktualności
Cele
Aktualności
Ogród dwóch brzegów, czyli współpraca na przykładzie Euroregionu Śląska Cieszyńskiego
Uczniowie realizujący II moduł w ramach projektu „Kompetentni uczniowie” uczyli się, czym jest współpraca międzynarodowa podczas seminarium wyjazdowego do Cieszyna.... »
25.04.2019
- Kinga Gajda
Jak być wyborcą, a nie tylko zagłosować, czyli warsztaty przedwyborcze ze studentami
16 kwietnia odbyły się warsztaty ze studentami Instytutu Europeistyki UJ pt. Jak być wyborcą, a nie tylko zagłosować. Zostały zorganizowane przez Stowarzyszenie 61, wydawcę portalu www.mamprawowiedziec.pl.... »
18.04.2019
- Kinga Gajda
Ogólnoeuropejska kampania promująca uczestnictwo młodych ludzi w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Pierwszy warsztat w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii promującej uczestnictwo młodych ludzi w wyborach do Parlamentu Europejskiego odbył się 8 marca w Krakowie organizowany przez Stowarzyszenie Europe4Youth z udziałem klasy kompetencji międzykulturowych.... »
28.03.2019
- Kinga Gajda
Pomnik i antypomnik, pustka i przestrzeń, czyli dyskurs miejskiej narracji o historii lokalnej i narodowej
Uczniowie realizujący III moduł w projekcie pt. „Kompetentni uczniowie” wzięli udział w spacerze miejskim na temat pomników i antypomników, pustki i przestrzeni poznając dyskurs miejskiej narracji o historii lokalnej i narodowej.... »
28.03.2019
- Kinga Gajda
Kulturowość komunikacji na przykładzie Łodzi
Uczniowie realizujący projekt „Kompetentni uczniowie” wyjechali do Łodzi na seminarium wyjazdowe, aby zgłębić zagadnienie kulturowości komunikacji.... »
07.03.2019
- Kinga Gajda
1
...
4
5
6
7
8
...
35
«Poprzedni
Następny»